Vi tilbyr en sjeldent spennende mulighet til å jobbe i en fremtidsrettet og samfunnsnyttig bransje som betyr mye for hverdagen til folk over hele landet!
I dag består Kollektivtrafikkforeningen av 5 ansatte. Vi er et lite sekretariat som har som vår største styrke at vi ønsker å bygge opp under medlemmenes evne til å utvikle seg. Kollektivtrafikk og mobilitet er en avgjørende del av løsningen på samfunnets utfordringer innen klima, miljø og bærekraft. Nå søker vi deg med stor samfunnsinteresse og politisk forståelse, og som ønsker å bli en del av et faglig dyktig og engasjert team.
Som rådgiver vil du:
I denne rollen vil du få muligheten til å utvikle en dypere, faglig forståelse for kollektivtrafikk og dens plass i et samfunnsøkonomisk/politisk perspektiv. Som rådgiver vil du også ha en sentral posisjon i å øke oppmerksomhet og kunnskap om bærekraftig mobilitet, samt øke innovasjons- og gjennomføringsevnen hos våre medlemmer.
Kvalifikasjoner:
Vi ser for oss at du:
Sekretariatet holder til hos Ruter sentralt i Oslo. Kontorløsningen er hybrid med mulighet til hjemmekontor et par dager i uken.
Vi ser frem til å motta din CV og en kortfattet søknadstekst! Har du spørsmål om stillingen kan du ta kontakt med ansvarlig rekrutteringsrådgiver. Søknader vil behandles fortløpende.
Nøkkelord | Rådgivning, Rådgiver, Organisasjonssekretær, Sekretariat, Bærekraftig utvikling, Samfunnsengasjert, Kollektivtrafikk, Mobilitetstjenester, Innovasjon, Miljø, Hjemmekontor løsninger |
Bransjekategori | Interesseorganisasjoner |
Bransje | Annet |
Bedriftsnavn | KOLLEKTIVTRAFIKKFORENINGEN |
Dronningens gate 40 | |
0154 OSLO | |
Nettside | www.kollektivtrafikk.no |
Tiltredelse | November/Desember |
Lønn | Etter avtale |
Søknadsfrist | 11.11.2022 |
Arbeidsplass | Dronningens gate 40, 0154 OSLO |
Tittel | Rådgiver |
Sektor | Organisasjoner |
Stilling | Fulltid |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Asja Saric Salg- og Personalkonsulent asja.saric@randstad.no +4746421973 |