Som samarbeidspartner med Sparebanken Norge søker vi nå en dyktig kundekonsulent som ønsker å jobbe innen bank og finans i sommer. Vi søker en engasjerte og serviceinnstilt kandidat som vil være den første kontakten for våre kunder, og vil bidra til å løse utfordringer og sikre positive kundeopplevelser. Vi tilbyr en fleksibel arbeidsmodell og et hyggelig arbeidsmiljø der din utvikling og vekst er viktig for oss.
Hva får du hos oss?
Vi tilbyr et stimulerende og inkluderende arbeidsmiljø med muligheter for faglig og personlig vekst. Du vil få muligheten til å samarbeide med et team av dedikerte kolleger, og vi legger stor vekt på å skape et godt arbeidsfellesskap. Du vil jobbe i 100% stilling i et selskap som tilbyr konkurransedyktig lønn, gode vilkår og ansattfordeler. Det er i tillegg svært gode interne muligheter for flinke folk.
Hva innebærer rollen?
Du vil besvare og behandle innkommende henvendelser fra kunder på telefon, chat og e-post innenfor områdene dagligbank, lån og sparing. Du vil bidra til å opprettholde definerte serviceparametere, holde deg oppdatert innenfor relevante fagområder, og løse mest mulig i første kontakt. Veiledning i selvbetjening vil også være en del av dine oppgaver. Du vil jobbe innenfor gjeldende lovgivning, regelverk og bankens etiske retningslinjer. Som kundekonsulent inngår du i en skiftordning i tidsrommet 07-23 (mandag til søndag).
Nøkkeloppgaver
Hvem er du?
Vi ser etter deg som har utdanning på Bachelornivå, men relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdanning. Du er proaktiv og kundeorientert,og har et fokus på å skape gode kundeopplevelser. Du lytter aktivt, finner gode individuelle løsninger og er lærings- og endringsvillig. Videre har du stor arbeidskapasitet og trives i et hektisk miljø. God muntlig og skriftlig kommunikasjonsevne på norsk og engelsk er viktig, og det kan være en fordel med erfaring med veiledning i bruk av digitale løsninger.
I korte trekk
Vi ser frem til å motta din søknad!
Oppstart så snart som mulig – varer til og med august 2025
Nøkkelord | Kunderådgiver, Konsulent, Bankkonsulent, Kundeservice, Inbound Call Center |
Bransjekategori | Bank / Finans / Forsikring |
Bransje | Rådgiver |
Alternativ bransjekategori | Bank / Finans / Forsikring |
Alternativ bransje | Annet |
Bedriftsnavn | Sparebanken Norge |
Jonsvollsgaten 2 | |
5011 BERGEN | |
Nettside | www.sparebankennorge.no |
Tiltredelse | Snarest |
Lønn | Etter avtale |
Søknadsfrist | Fortløpende |
Arbeidsplass | Jonsvollkvarteret |
Tittel | Kundekonsulent |
Sektor | Privat |
Stilling | Fulltid |
Omfang | Engasjement |
Antall stillinger | 1 |
Natasha Mulryan Remen Senior Advisor natasha.remen@randstad.no +4790944789 |